ضدعفونی کننده ها

دزوجرم میکروچوک برای باكتری كشی، قارچ كشی، ويروس كشی و اسپور كشی مناسب است. این ضدعفونی کننده طیور مورد تایيد وزارت كشاورزی فرانسه (no/2000161) و منطبق با دستورالعمل اروپايي 98/8/EC تولید شده و بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

desogerm.png

محصول AQUAZIX E52 یک ضد عفونی کننده آب، مخازن و کانال های تغذیه و آبرسانی دام و طیور می باشد که از تشکیل بیوفیلم جلوگیری می کند. آکوازیکس E52 برخلاف بسیاری از ضدعفونی‌ کننده ها که در محدوده دمایی خاصی فعالیت می‌کنند، در دمای ترمونبولیزاسیون نیز عملکرد خود را حفظ می‌کند.

آکوازیکس E52

Aquazix Plus Ag ضدعفونی­‌کننده اختصاصی و وسیع الطیف آب آشامیدنی دام و طیور، حذف کننده بیوفیلم و جلوگیری­‌کننده از تشکیل آن در حضور و عدم حضور حیوان است. این ضدعفونی کننده اسپانیایی دارای اثر ضدعفونی­‌کننده علیه کلیه عوامل بیماری­‌زا شامل باکتری، ویروس، قارچ و تک ­‌یاخته می­‌باشد.

آکوازیکس پلاس ag

ویروکس فومیژنو یا VIROX FUMIGENO یک ضدعفونی کننده دودزا بر پایه پتاسیم پراکسی مونوسولفات بوده که با تکنولوژی اولترا دیفیوژن قادر به از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ، تک یاخته و اسپور می‌باشد. این محصول به عنوان یک ضدعفونی کننده موثر در بیش از 15 کشور جهان مصرف شده است.

ویروکس فومیژن

ZIX VIROX به منظور ضدعفونی محیط و هوا در مزارع پرورش و تولید، سطوح و لاشه در کشتارگاه، تخم مرغ نطفه دار و ستر در مراکز جوجه‌کشی، پاکسازی سیستم شیردوشی و حوضچه­‌های ضدعفونی قابل استفاده می­‌باشد. این محصول توسط شرکت اسپانیایی ZIX تولید شده است.

زیکس ویروکس

VIROX یک ضدعفونی ­‌کننده­‌ اختصاصي و كاملاً ايمن است که به شکل وسيع الطيف و سريع الاثر بر طيف گسترده ­اي از ميكروارگانيسم‌­ها (باکتری، ویروس، قارچ و تک یاخته) موثر است. این محصول ساخت شرکت اسپانیایی ZIX بوده و برای ضدعفونی تمامی سطوح و تجهیزات فارم‌های طیور، سیستم آبرسانی، ضدعفونی هوا (مه پاش سرد و گرم)، دامداری‌ها و همچنین ضدعفونی آب مراکز پرورش ماهی به منظور پیشگیری و کنترل عوامل بیماری‌زا قابل استفاده است.

ویروکس

مشاوره تخصصی

کاربر گرامی، شما می توانید به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از ضدعفونی کننده های فوق به صفحه محصول مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید، از طریق لینک زیر با بخش کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.