آنتی بیوتیک ها

فوزباک یک آنتی بیوتیک طیور، حاوی 25 درصد فسفامین کلسیم می باشد، این آنتی بیوتیک وسیع الطیف بوده و بر باکتری‌های گرم منفی و گرم مثبت موثر است. فوزباک اصل توسط کمپانی بدسون آرژانتین تولید می شود و به صورت انحصاری توسط شرکت پایادارویه وارد می شود و عرضه کننده آن در ایران شرکت پارس هل داروی می باشد.

fosbac.png

اندرودم 10 درصد( ENDRODEM 10) یک آنتی­‌بیوتیک محلول و خوراکی است. این آنتی بیوتیک وسیع‌­الطیف است و بر طیف گسترده‌­ای از باکتری­‌های گرم منفی و مثبت، مایکوپلاسم­‌ها و مایکوباکتریوم‌­ها موثر می باشد. این محلول خوراکی با حلالیت مناسب در آب به طور یکنواخت در اختیار طیور قرار گرفته و در سیستم آب‌رسانی رسوب نمی­‌کند.

اندرودم 10 درصد

فلورفنیدم 10درصد يك محلول خوراکی با قابلیت حل شدن مناسب در آب می باشد که به صورت یکنواخت در اختیار طیور قرار می گیرد. این آنتي­‌بیوتیک، وسيع‌­الطيف بوده و بر طيف گسترده­‌ای از باكتری ­‌های گرم مثبت، منفی، مايكوپلاسم­‌ها و مايكوباكتريوم‌­ها موثر می باشد.از ویژگی های این دارو این است که به هیچ وجه در سیستم آبرسانی رسوب نمی کند.

فلورفنیدم 10

دوکسیدم 50 به صورت پودر محلول در آب عرضه می شود. این آنتی بیوتیک در درمان عفونت‌های تنفسی و گوارشی ناشی از باکتری‌های اشریشیاکولی، کورینه باکتریوم، استرپتوکوکوس، اکتینوباسیلوز، بوردتلا، هموفیلوس، پاستورلا، کمپیلوباکتر، بورلیا، فوزوباکتریوم، مایکوپلاسما، کلامیدیا، ریکتزیا و گونه‌های آناپلاسما حساس به داکسی سایکلین موثر است.

دوکسیدم 50

کولیدم 20 از دسته پلی میکسین های می باشد. کولیدم یک آنتی‌ بیوتیک موثر بر ای‌کلای و عفونت‌های روده‌ای ناشی از آن است. این دارو جهت درمان و متافیلاکسی عفونت‌ های روده‌ای ناشی از باکتری ای‌کلای غیر تهاجمی و همچنین پیشگیری از عفونت‌های ای‌کلای در هفته‌ی اول زندگی جوجه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کولیدم 20

کولیدم 50 یک آنتی بیوتیک از دسته پلی میکسین های می باشد. کولیدم 50 آنتی‌ بیوتیکی موثر بر ای‌کلای و عفونت‌های روده‌ای ناشی از آن می باشد. از این دارو جهت درمان و متافیلاکسی عفونت‌ های روده‌ ای ناشی از باکتری ای‌ کلای غیر تهاجمی و همچنین پیشگیری از عفونت‌ های ای‌ کلای در هفته‌ اول زندگی جوجه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کولیدم 50

تیل مایکوزین فسفات 25 درصد (250 میلی‌گرم/میلی‌لیتر) با فرمولاسیون ویژه و تکنولوژی روز اروپا، یک آنتی‌بیوتیک موثر بر مایکوپلاسما و عوامل باکتریایی دیگر که بر انواع بیماری‌های گوارشی و خصوصا بیماری‌های تنفسی موثر است.

تیل مایکودم

مشاوره تخصصی

کاربر گرامی، شما می توانید به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از آنتی بیوتیک های فوق به صفحه محصول مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید، از طریق لینک زیر با بخش کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.